Termeni si conditii

Centrul de aur
Roman Goldberg

Hornicka 1743 Roudnice nad Labem 41301

ID companie: 01232924


 


DISPOZIȚII INTRODUCTIVE

1.1.Acești termeni și condiții (denumiți în continuare „termeni și condiții”) ai magazinului online Gold-centrum.cz guvernează drepturile și obligațiile reciproce ale părților care decurg în legătură sau în baza contractului de cumpărare (denumit în continuare „contractul de cumpărare” ") încheiat între vânzător, care este Gold-centrum, (denumit în continuare" Vânzătorul ") și o altă persoană fizică sau juridică (denumită în continuare" Cumpărătorul ") prin intermediul magazinului online al Vânzătorului. Magazinul de internet este operat de vânzător la adresa de internet Gold-centrum.cz, printr-o interfață web (denumită în continuare „interfața web a magazinului”). Acești termeni și condiții guvernează, de asemenea, drepturile și obligațiile părților la utilizarea site-ului vânzătorului situat la Gold-centrum.cz (denumit în continuare „site-ul web”) și alte relații juridice conexe.

 
1.2.Datorită reglementării legale valabile, se face distincția dacă cumpărătorul este un consumator (de exemplu orice persoană care, în afara sferei activității sale comerciale sau în afara sferei exercitării independente a profesiei sale, încheie un contract cu un antreprenor sau se ocupă în alt mod cu acesta) sau un antreprenor (adică. nu este un consumator și desfășoară în mod independent o activitate profitabilă pe cont propriu și pe propria răspundere într-un mod comercial sau similar, cu intenția de a face acest lucru în mod sistematic pentru profit și, de asemenea, orice altă persoană care încheie contracte legate de propria afacere, producție sau altele similare activități în exercitarea independentă a profesiei sale sau persoană care acționează în numele sau în numele antreprenorului).
 
1.3.Dispozițiile care se abat de la condițiile comerciale pot fi convenite în contractul de cumpărare.Prevederile abateri din contractul de cumpărare prevalează asupra prevederilor termenilor și condițiilor.
 
1.4.Prevederile condițiilor de afaceri fac parte integrantă din contractul de cumpărare. Contractul de cumpărare și condițiile comerciale sunt întocmite în limba cehă. Contractul de cumpărare poate fi încheiat în limba cehă.
 
1.5.Formularea termenilor și condițiilor poate fi modificată sau completată de vânzător. Această prevedere nu afectează drepturile și obligațiile care decurg în perioada de valabilitate a versiunii anterioare a termenilor și condițiilor.
 
1.6.Toate relațiile contractuale sunt încheiate în conformitate cu legislația Republicii Cehe. Dacă partea contractantă este consumator, relațiile care nu sunt reglementate de condițiile comerciale sunt reglementate de Legea nr. 89/2012 Coll., Codul civil și Legea nr. 634/1992 Coll., privind protecția consumatorilor. În cazul în care partea contractantă este antreprenor, relațiile care nu sunt reglementate de condițiile comerciale sunt reglementate de Legea nr. 89/2012 Coll., Codul civil.


CONTUL UTILIZATORULUI

1.7.Pe baza înregistrării cumpărătorului făcută pe site, cumpărătorul poate accesa
în interfața dvs. de utilizator. Din interfața sa de utilizator, cumpărătorul poate comanda bunuri (denumit în continuare „cont de utilizator”). Dacă interfața web a magazinului o permite, cumpărătorul poate comanda și bunuri fără înregistrare direct de pe interfața web a magazinului.
 
1.8.Atunci când se înregistrează pe site și când comandă bunuri, cumpărătorul este obligat să declare corect
și sincer toate datele. Cumpărătorul este obligat să actualizeze datele specificate în contul de utilizator în cazul oricărei modificări. Datele furnizate de cumpărător în contul de utilizator și la comandarea bunurilor sunt considerate corecte de către vânzător.
 
1.9.Accesul la contul de utilizator este securizat printr-un nume de utilizator și o parolă. Cumpărătorul este obligat să păstreze confidențialitatea cu privire la informațiile necesare pentru a accesa contul său de utilizator și recunoaște că vânzătorul nu este responsabil pentru încălcarea acestei obligații de către cumpărător.
 
1.10.Cumpărătorul nu are dreptul să permită utilizarea contului de utilizator către terți.
 
1.11.Vânzătorul poate anula contul de utilizator, mai ales dacă cumpărătorul nu își folosește contul de utilizator mai mult de 2 ani sau dacă cumpărătorul își încalcă obligațiile în temeiul contractului de cumpărare (inclusiv condițiile comerciale).
 
1.12.Cumpărătorul recunoaște că este posibil ca contul de utilizator să nu fie disponibil non-stop, în special în ceea ce privește întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software ale vânzătorului sau. întreținerea necesară a hardware-ului și software-ului terților.


ÎNCHEIEREA ACORDULUI DE ACHIZIȚIE

1.13.Interfața web a magazinului conține o listă de bunuri oferite de vânzător pentru vânzare,
inclusiv prețurile bunurilor oferite individual. Prețurile bunurilor oferite sunt enumerate, inclusiv taxa pe valoarea adăugată și toate taxele aferente. Oferta de vânzare a bunurilor și prețurile acestor bunuri rămân valabile atâta timp cât sunt afișate în interfața web a magazinului. Această prevedere nu limitează posibilitatea vânzătorului de a încheia un contract de cumpărare în condiții convenite individual. Toate ofertele de vânzare a bunurilor plasate în interfața web a magazinului au caracter informativ, iar vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de cumpărare cu privire la aceste bunuri. Prevederile articolului 1732 alin. 2 din Legea nr. 89/2012 Col., Codul civil, nu se aplică.
 
1.14.Interfața web a magazinului conține, de asemenea, informații despre costurile de ambalare
și livrarea mărfurilor. Informațiile privind costurile asociate ambalării și livrării bunurilor enumerate în interfața web a magazinului sunt valabile numai în cazul în care bunurile sunt livrate pe teritoriul Republicii Cehe și Slovace.
 
1.15.Pentru a comanda mărfuri, cumpărătorul completează formularul de comandă din interfața web a magazinului. Formularul de comandă conține în principal informații despre bunurile comandate (cumpărătorul „introduce” bunurile comandate în coșul de cumpărături electronic al interfeței web a magazinului), metoda de plată a prețului de achiziție a bunurilor, informații despre modalitatea de livrare necesară a bunurilor și informațiilor comandate
cu privire la costurile asociate livrării mărfurilor (denumite în continuare „comandă”).
 
1.16.Înainte de a trimite comanda către vânzător, cumpărătorul este autorizat să verifice și să schimbe datele pe care cumpărătorul le-a introdus în comandă, chiar și în ceea ce privește capacitatea cumpărătorului de a detecta și corecta erorile comise la introducerea datelor în comandă. Cumpărătorul trimite comanda către vânzător făcând clic pe butonul „Confirmă comanda”. Datele menționate în comandă sunt luate în considerare de vânzător
pentru corect. Imediat după primirea comenzii, Vânzătorul va confirma Cumpărăturii această primire printr-un mesaj informativ generat automat prin e-mail,
la adresa de e-mail a cumpărătorului specificată în interfața cu utilizatorul sau în comandă (denumită în continuare „adresa de e-mail a cumpărătorului”).
 
1.17.În funcție de natura comenzii (cantitatea de mărfuri, prețul de achiziție, costurile estimate de expediere), vânzătorul are întotdeauna dreptul să solicite cumpărătorului confirmarea suplimentară a comenzii, în scris sau telefonic.
 
1.18.Dacă cumpărătorul este un consumator, propunerea de a încheia un contract de cumpărare este de a plasa bunurile oferite pe site-ul web. Relația contractuală dintre vânzător și cumpărător-consumator se stabilește prin trimiterea comenzii către cumpărător (adică acceptarea ofertei) și livrarea acceptării comenzii către vânzător. Vânzătorul va confirma această acceptare cumpărătorului printr-un mesaj informativ generat automat, la adresa de e-mail a cumpărătorului. 
 
1.19.O comandă de la un cumpărător către un consumator care conține rezervări, restricții sau alte modificări ale unei oferte este considerată o ofertă nouă. Într-un astfel de caz, contractul de cumpărare se încheie numai prin acceptarea explicită a ofertei de către vânzător, care va fi trimisă la adresa electronică a cumpărătorului sau prin comunicare verbală pe numărul de telefon al cumpărătorului specificat în comandă și trimiterea ulterioară a comenzii bunuri la adresa cumpărătorului specificată în comandă.
 
1.20.În cazul imposibilității îndeplinirii comenzilor din partea vânzătorului, vânzătorul va trimite cumpărătorului - consumatorului o ofertă modificată cu indicarea variantelor de îndeplinire substitutivă - comenzi și va solicita opinia cumpărătorului - consumator. Oferta modificată este considerată o ofertă nouă și într-un astfel de caz, contractul de cumpărare se încheie numai la acceptarea ofertei de către cumpărător - consumator, care va fi trimisă la adresa electronică a vânzătorului.
 
1.21. Dacă cumpărătorul nu este un consumator, ci un antreprenor, ordinea bunurilor trimise de cumpărător este considerată o propunere de încheiere a unui contract de achiziție (ofertă), iar contractul de cumpărare în sine se încheie numai atunci când cumpărătorul primește consimțământul obligatoriu al vânzătorului pentru cumpărător propunere, la adresa electronică. poștă a cumpărătorului, sau prin comunicare verbală pe numărul de telefon al cumpărătorului specificat în comandă și trimiterea ulterioară a bunurilor comandate la adresa cumpărătorului specificată în comandă.
 
1.22.În momentul încheierii contractului de cumpărare între cumpărător și vânzător, părțile contractante sunt obligate printr-un astfel de contract și dobândesc drepturi și obligații reciproce în temeiul legii, contractul de cumpărare
și acești termeni și condiții.
 
1.23.Cumpărătorul recunoaște că vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de cumpărare, în special
cu persoane care au încălcat anterior contractul de cumpărare (inclusiv termenii și condițiile).
 
1.24.Cumpărătorul este de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță la încheierea contractului de cumpărare. Comunicarea dintre cumpărător și vânzător după efectuarea comenzii de către cumpărător va avea loc prin telefon sau prin comunicare prin e-mail. Costurile suportate de cumpărător în utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de cumpărare (costurile conexiunii la internet, costurile apelurilor telefonice) vor fi suportate chiar de cumpărător.
 
1.25.Dacă un cadou este oferit cumpărătorului împreună cu bunurile, există un contract de cadou între vânzător
și a încheiat de cumpărător cu condiția de dezlegare că, dacă consumatorul se retrage din contractul de cumpărare, contractul de cadou pentru un astfel de cadou își pierde efectul, iar cumpărătorul este obligat să returneze cadoul vânzătorului împreună cu bunurile. Nu pot fi exercitate drepturi ale consumatorului cu privire la cadourile oferite gratuit cumpărătorului.
 
1.26.Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda pentru bunurile marcate ca „ sold out ” dacă bunurile nu mai pot fi livrate sau înlocuite cu alte bunuri similare sau dacă prețul bunurilor s-a modificat semnificativ și cumpărătorul nu acceptă acest lucru înainte de contract de achiziție. Vânzătorul informează imediat cumpărătorul și dacă o parte sau tot din prețul de achiziție al bunurilor a fost deja plătit, banii vor fi returnați în contul cumpărătorului.
 
1.27.Prin încheierea contractului de cumpărare, cumpărătorul confirmă că a citit acești termeni și condiții, care conțin și procedura de reclamație și că este de acord necondiționat cu aceștia. Cumpărătorul este suficient informat despre acești termeni și condiții înainte de a efectua comanda și are ocazia și timpul de a se familiariza cu aceștia. Aceste condiții comerciale fac parte integrantă din contractul de cumpărare încheiat și sunt accesibile fără restricții pe site-ul vânzătorului.


PREȚUL MARFURILOR ȘI TERMENII DE PLATĂ


1.28
. Prețul bunurilor și orice costuri asociate livrării bunurilor în temeiul contractului de cumpărare, cumpărătorul poate plăti vânzătorului în următoarele moduri:

- în numerar la sediul vânzătorului, adică la adresa Hornická 1743 Roudnice nad Labem, la colectarea personală a bunurilor;

- transfer fără numerar în contul vânzătorului nr., păstrat la AirBank. (denumit în continuare „Contul vânzătorului”). Dacă mărfurile sunt disponibile în stoc, o factură în avans va fi trimisă cumpărătorului la adresa de e-mail a cumpărătorului. Bunurile comandate vor fi trimise după efectuarea plății în contul bancar de mai sus;

- în numerar la livrare la locul specificat de cumpărător în comandă - cu condiția ca înregistrarea cumpărătorului pe site-ul vânzătorului http: // www.Gold-centrum .cz și disponibilitatea mărfurilor în stoc.
 
1.29.Odată cu prețul de cumpărare, cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului costurile asociate ambalării și livrării bunurilor în suma convenită. Cu excepția cazului în care se prevede altfel în mod expres, prețul de achiziție include și costurile asociate livrării bunurilor.
 
1.30.În cazul rambursării, prețul de achiziție se plătește la primirea bunurilor. În cazul plății fără numerar, prețul de achiziție se plătește în termen de 14 zile calendaristice de la încheierea contractului de cumpărare.
 
1.31.În cazul plății fără numerar, cumpărătorul este obligat să plătească prețul de achiziție al bunurilor împreună cu simbolul de plată variabilă. În cazul plății fără numerar, obligația cumpărătorului de a plăti prețul de achiziție este îndeplinită atunci când suma relevantă este creditată în contul vânzătorului.
 
1.32.Vânzătorul are dreptul, mai ales în cazul în care cumpărătorul nu furnizează o confirmare suplimentară a comenzii, a se vedea articolul 1.17. acești termeni și condiții necesită plata întregului preț de achiziție înainte de a trimite bunurile cumpărătorului. Dispozițiile secțiunii 2119 din Legea nr. 89/2012 Col., Codul civil, astfel cum a fost modificat, nu se aplică.
 
1.33.Vânzătorul are dreptul, în special în cazul bunurilor modificate în funcție de dorințele cumpărătorului (material, culoare) sau dacă prețul de achiziție este mai mare de 15.000, - cere plata unui depozit pentru prețul de achiziție în valoare de 50% din prețul de achiziție . Cumpărătorul este întotdeauna informat despre acest fapt înainte de executarea efectivă a comenzii. În cazul în care plata în avans pentru prețul de achiziție nu este plătită în mod corespunzător și la timp, vânzătorul își rezervă dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare, când cumpărătorul va fi informat despre acest fapt prin trimiterea retragerii la adresa de e-mail a cumpărătorului.

1.34.Orice reduceri suplimentare (reducere pentru clienți) pot fi furnizate individual pe baza unui acord între vânzător și cumpărător. În caz de interes pentru o cooperare repetată din partea cumpărătorului și a vânzătorului, pot fi stabilite condiții individuale de afaceri.

1.35.Vânzătorul recomandă înregistrarea pe site-ul www.Gold-centrum.cz. Prin înregistrarea cumpărătorului pe site, vânzătorul poate oferi o reducere pentru clienți - o altă reducere pentru bunurile selectate sau pentru toate bunurile, pe baza unui acord individual între vânzător și cumpărător. Această reducere poate fi acordată în scopul cumpărării repetate și, de asemenea, în cazul cooperării angro. Reducerea acordată pentru clienți va fi afișată numai dacă cumpărătorul înregistrat se conectează în contul său de utilizator. În acest caz, prețul va fi recalculat automat și după deschiderea detaliilor bunurilor selectate, va fi afișată și suma specifică a acestuia.
 
1.36.Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide în orice moment cu privire la valoarea reducerilor oferite sau la anularea acestora.
 
1.37.Orice reducere la prețul bunurilor oferite de vânzător cumpărătorului nu poate fi combinată între ele.
 
1.38. Vânzătorul va emite un document fiscal - factură către cumpărător cu privire la plățile efectuate în baza contractului de cumpărare și un document fiscal - chitanță în cazul colectării personale a bunurilor. Vânzătorul este un plătitor al taxei pe valoarea adăugată.Documentul fiscal - factura va fi emisă de vânzător cumpărătorului după plata prețului bunurilor și trimisă în formă electronică la adresa electronică a cumpărătorului.


DREPTUL DE RETRAGERE A CONSUMATORULUI DIN ACORDUL DE ACHIZIȚIE

1.39.În cazul în care contractul de cumpărare se încheie prin intermediul comunicării la distanță (într-un magazin online), cumpărătorul - consumator în sensul prevederilor § 1829 alin. 1 din Legea nr. 89/2012 Coll., Cod civil, dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare fără a da un motiv în termen de paisprezece (14) zile calendaristice de la data primirii mărfurilor (dacă contractul de cumpărare este de mai multe tipuri de bunuri sau livrarea mai multor părți, această perioadă curge de la data primirii ultimei livrări de mărfuri. Retragerea din contractul de cumpărare trebuie trimisă vânzătorului în perioada de mai sus, fie la adresa unității, fie la adresa de e-mail a vânzătorului. În mod ideal, la retragerea din contractul de cumpărare conform frazei anterioare, cumpărătorul va indica în scris numărul comenzii, data cumpărării și numărul de cont pentru rambursarea prețului de achiziție. Pentru a se retrage din contractul de cumpărare, cumpărătorul - consumatorul poate utiliza formularul eșantion furnizat de vânzător, care formează o anexă la acești termeni și condiții. Cumpărătorului i se va trimite imediat o confirmare de primire a retragerii din contractul de cumpărare. Prin retragerea din contractul de cumpărare, contractul de cumpărare este anulat de la început.
 
1.40.În cazul în care consumatorul se retrage din contractul de cumpărare, acesta trebuie să trimită sau să predea vânzătorului, fără întârziere nejustificată, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data retragerii din contract, bunurile primite de la el. Bunurile trebuie returnate vânzătorului nedeteriorate și neutilizate și, dacă este posibil, în ambalajul original. În cazul în care bunurile au fost distruse sau consumate între timp, cumpărătorul trebuie să ofere o compensație monetară în schimbul a ceea ce nu mai poate fi emis. În cazul în care mărfurile returnate sunt doar parțial deteriorate, vânzătorul poate solicita cumpărătorului despăgubiri și poate compensa cererea acestuia împotriva prețului de cumpărare returnat. Într-un astfel de caz, vânzătorul este obligat să dovedească prejudiciul. Vânzătorul returnează apoi consumatorului doar un astfel de preț de achiziție redus. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare în conformitate cu articolul 1.39. din acești termeni și condiții suportă costurile asociate returnării bunurilor către vânzător, chiar dacă bunurile nu pot fi returnate din cauza naturii sale prin poștă obișnuită.
 
1.41.Cumpărătorului i se recomandă să trimită bunurile returnate „prin înregistrare” și asigurat, deoarece vânzătorul nu este răspunzător pentru nici o pierdere în timpul transportului. Vânzătorul nu este obligat să accepte transportul deteriorat.
 
1.42.În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract în conformitate cu alineatele precedente, vânzătorul îi va returna fără întârziere nejustificată, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data retragerii, toate fondurile, inclusiv costurile de livrare a bunurilor primite de la el în temeiul contractului, costul livrării bunurilor suportate ca urmare a metodei de livrare alese de cumpărător, care este diferită de cea mai ieftină metodă de livrare standard oferită de vânzător, în același mod ca vânzătorul a primit de la cumpărător, cu excepția cazului în care cumpărătorul specifică altfel. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, vânzătorul nu este obligat să returneze cumpărătorului fondurile primite înainte ca acesta să returneze marfa sau să demonstreze că a trimis marfa vânzătorului.
 
1.43.Dreptul de a se retrage din contract nu apare pentru cumpărător în conformitate cu prevederile § 1837 din Legea nr. 89/2012 Coll., Cod civil, în cazul contractelor:

- pentru furnizarea de servicii, dacă acestea au fost îndeplinite cu acordul său expres prealabil înainte de expirarea perioadei de retragere și vânzătorul a informat cumpărătorul înainte de a încheia contractul că într-un astfel de caz nu are dreptul să se retragă din contract,

- furnizarea de bunuri sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară, independent de voința vânzătorului și care pot apărea în perioada de retragere;

- furnizarea de bunuri care au fost adaptate dorințelor consumatorului sau pentru persoana acestuia (fabricarea la comandă, alegerea materialelor și culoarea bunurilor),

- repararea sau întreținerea efectuată la un loc desemnat de cumpărător la cererea acestuia; cu toate acestea, acest lucru nu se aplică în cazul unor reparații ulterioare, altele decât cele solicitate sau furnizarea de piese de schimb, altele decât cele solicitate,

- la livrarea mărfurilor într-un pachet închis pe care cumpărătorul l-a scos din pachet și din motive igienice nu poate fi returnat,

- furnizarea unei înregistrări audio sau video sau a unui program de computer dacă a încălcat ambalajul original al acestora;

- furnizarea de ziare, periodice sau reviste;

- cazare, transport, masă sau utilizarea timpului liber, cu condiția ca vânzătorul să ofere astfel de servicii într-o perioadă specificată;

- la livrarea conținutului digital, dacă nu a fost livrat pe un suport tangibil și a fost livrat cu acordul expres al cumpărătorului înainte de expirarea perioadei de retragere și vânzătorul a informat cumpărătorul înainte de a încheia contractul că într-un astfel de caz nu are dreptul să se retragă din contract.
 
1.44.Dreptul cumpărătorului de a retrage din contractul de cumpărare prevederile § 1829 alin. 1 din Legea nr. 89/2012 Coll., din Codul civil se aplică doar cumpărătorului - consumator, dacă cumpărătorul nu este consumator, este antreprenor (factura emisă la numărul de identificare) nu are dreptul să se retragă. Legea nu menționează o astfel de posibilitate pentru cumpărător - antreprenor.


TRANSPORTUL ȘI LIVRAREA DE MARFURI

1.45.Metoda de livrare a bunurilor este determinată de vânzător, cu excepția cazului în care se stipulează altfel în contractul de cumpărare.În cazul în care modul de transport este contractat pe baza cererii cumpărătorului, cumpărătorul suportă riscul și orice costuri suplimentare asociate acestui mod de transport.
 
1.46.Modul de transport și termenele de livrare sunt enumerate pentru mărfurile individuale pe site-ul magazinului online. În cazul întârzierii iminente a vânzătorului cu livrarea bunurilor în perioada de livrare specificată, vânzătorul își rezervă dreptul de a prelungi unilateral perioada de livrare cu maximum ½ termen de livrare convenit anterior, care va notifica cumpărătorul prin e-mailul cumpărătorului. adresa sau telefonic la numărul de telefon al cumpărătorului specificat în comandă. În cazul în care vânzătorul livrează bunurile cumpărătorului în termenul de livrare stabilit suplimentar, acesta nu are restanțe. Dacă cumpărătorul solicită livrarea bunurilor la o anumită dată, vânzătorul recomandă ca această cerință să fie menționată în comandă.
 
1.47.Dacă, conform contractului de cumpărare, vânzătorul este obligat să livreze bunurile la locul specificat de cumpărător
în comandă, cumpărătorul este obligat să preia marfa la livrare. În cazul în care, din motive cumpărătorului, este necesar să livreze bunurile în mod repetat sau într-un mod diferit de cel indicat în comandă, cumpărătorul este obligat să plătească costurile asociate livrării repetate a bunurilor, respectiv. costurile asociate cu o altă metodă de livrare.
 
1.48.În cazul în care cumpărătorul nu preia bunurile comandate după cereri repetate din partea vânzătorului, fie în timpul livrării de către transportator, fie în persoană la sediul vânzătorului sau într-o perioadă suplimentară, vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare și să solicite plata costurile asociate cu livrarea mărfurilor și, în continuare, în cazul bunurilor realizate de așa-numitul. pentru a comanda (pe site este un bun pentru care cumpărătorul alege în mod individual materialul și culoarea) 50% din prețul de achiziție al bunurilor drept compensare pentru daune corespunzătoare costurilor vânzătorului pentru modificarea bunurilor în conformitate cu dorințele cumpărătorului. Dacă s-a făcut un avans pe prețul de achiziție,
vânzătorul este îndreptățit să compenseze unilateral depozitul depus împotriva penalității contractuale convenite.
 
1.49.La primirea mărfurilor de la transportator, cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajului mărfii și, în cazul unor defecte, anunțați imediat transportatorul. În cazul constatării unei încălcări a ambalajului care indică intrarea neautorizată în transport, cumpărătorul nu trebuie să preia transportul de la transportator. În cazul deteriorării ambalajului lotului, cumpărătorul este obligat să își critice imediat rezervele la primirea contra transportatorului și apoi să le aplice imediat împotriva vânzătorului, altfel nu vor fi luate în considerare. Prin semnarea bonului de livrare, cumpărătorul confirmă faptul că ambalajul lotului care conține bunurile nu a fost deteriorat. 
 
1.50.Cumpărătorul este, de asemenea, obligat să inspecteze și cât mai curând posibil după livrarea bunurilor proprietățile și cantitatea bunurilor livrate, fie la sediul vânzătorului în cazul acceptării personale a bunurilor, fie imediat după primirea bunurilor de la transportator. În cazul livrării / acceptării personale a bunurilor la sediul vânzătorului, între cumpărător și vânzător se va scrie un raport privind inspecția bunurilor, care va arăta orice rezervare a cumpărătorului pentru bunurile comandate, în cazul în care cumpărătorul nu se plânge despre aceasta corespunde în totalitate comenzii cumpărătorului și nu prezintă defecte.
 
1.51.Alte drepturi și obligații ale părților în transportul de mărfuri pot fi guvernate de condițiile speciale de livrare ale vânzătorului, dacă sunt emise de vânzător.


DREPTURI DE LA PERFORMANȚA DEFECTĂ

1.52.Drepturile și obligațiile părților contractante cu privire la răspunderea vânzătorului pentru defecte sunt reglementate de reglementările relevante, în general obligatorii, în special dispozițiile din § 1914 - 1925, § 2099 - 2117 și § 2161 - 2174 din Legea nr. ., Codul civil, cu modificările ulterioare.
 
1.53.Vânzătorul este responsabil față de cumpărător pentru faptul că obiectul vândut este în conformitate cu contractul de cumpărare la primirea bunurilor. Respectarea contractului de cumpărare înseamnă că articolul vândut:

- are caracteristicile convenite între părți și, în absența unui astfel de acord, cele pe care vânzătorul sau producătorul le-a descris sau le aștepta de către cumpărător, având în vedere natura bunurilor și publicitatea făcută de acestea,

- este potrivit scopului declarat de vânzător pentru utilizarea sa sau pentru care se folosește în mod normal un astfel de lucru,

- corespunde calității sau designului eșantionului sau modelului contractat, dacă calitatea sau designul a fost determinat pe baza eșantionului sau modelului contractat,

- se livrează în cantitatea, măsura sau greutatea corespunzătoare,

- respectă cerințele reglementărilor legale.
 
1.54. În cazul în care articolul nu este în conformitate cu contractul de cumpărare după acceptarea de către cumpărător (denumit în continuare „conflict
cu contractul de cumpărare ”), cumpărătorul are dreptul să ceară livrarea unui articol nou fără defecte, dacă acest lucru nu este disproporționat din cauza naturii defectului. Dacă defectul privește doar o parte a articolului, cumpărătorul poate solicita înlocuirea piesei; dacă acest lucru nu este posibil, el se poate retrage din contract. Cu toate acestea, dacă este disproporționat din cauza naturii defectului, mai ales dacă defectul poate fi eliminat fără întârziere nejustificată, cumpărătorul are dreptul la eliminarea gratuită a defectului. Cumpărătorul are dreptul să livreze un articol nou sau să înlocuiască o parte a articolului chiar și în cazul unui defect remediabil, dacă nu poate utiliza articolul în mod corespunzător din cauza reapariției defectului după reparare sau din cauza unui număr mai mare de defecte . În acest caz, cumpărătorul are și dreptul de a se retrage din contract. În cazul în care cumpărătorul nu se retrage din contract sau dacă nu își exercită dreptul de a livra un articol nou fără defecte, de a înlocui partea acestuia sau de a repara articolul, el poate cere o reducere rezonabilă din prețul de achiziție. Cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă, chiar dacă vânzătorul nu poate livra un articol nou fără defecte, înlocui partea acestuia sau repara articolul, precum și dacă vânzătorul nu aranjează un remediu într-un termen rezonabil sau dacă aranjarea unui remediu ar cauza dificultăți semnificative pentru cumpărător.
 
1.55.Cumpărătorul nu poate pretinde dreptul la executarea defectuoasă dacă știa despre conflictul cu contractul de cumpărare înainte de a prelua lucrarea sau a provocat el însuși conflictul cu contractul de cumpărare.
 
1.56.Cumpărătorul are dreptul să exercite dreptul la un defect care apare în bunurile de consum în termen de douăzeci și patru (24) de luni calendaristice de la primire . O neconcordanță cu contractul de cumpărare, care se manifestă în termen de șase (6) luni calendaristice de la data preluării lucrului, va fi considerată un conflict deja existent în momentul preluării, cu excepția cazului în care contravine naturii lucrului sau dacă dovedit altfel.
 
1.57.Articolul 1.56. din acești termeni și condiții nu se aplică:

- pentru bunurile vândute la un preț mai mic pentru un defect pentru care sa convenit un preț mai mic,

- uzura obiectului cauzată de utilizarea sa normală;

- în cazul unui articol folosit, pentru un defect corespunzător gradului de utilizare sau uzură pe care l-a avut obiectul la preluarea de către cumpărător,

- dacă rezultă din natura problemei.
 
1.58. Drepturile cumpărătorului care decurg din răspunderea vânzătorului pentru defecte sunt exercitate de cumpărător la adresa vânzătorului: Hornická 1743 Roudnice nad Labem sau la adresa electronică a vânzătorului Informace@gold-centrum.cz. Momentul revendicării este considerat a fi momentul în care vânzătorul a primit bunurile solicitate de la cumpărător.
 

1.59. Orice litigii între Vânzător și Cumpărător pot fi soluționate, printre altele, în afara instanței. Într-un astfel de caz, Cumpărătorul - Consumatorul poate contacta subiectul soluționării extrajudiciare a litigiilor, care este, de exemplu, Autoritatea cehă de inspecție comercială cu sediul social la Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, IČ: 00020869. Mai multe informații pot fi găsite pe site-ul web: http: // www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava -spotrebitelu / mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr / Vânzătorul vă recomandă să contactați mai întâi Vânzătorul pentru a rezolva situația înainte de a continua soluționarea extrajudiciară a litigiului.

 


PROCEDURA DE RECLAMAȚII


1.59.Orice reclamații sunt supuse reglementărilor legale din Republica Cehă, în special Legea nr. 89/2012 Coll., Codul civil, astfel cum a fost modificat, și Legea nr. 634/1992 Coll. privind protecția consumatorilor, astfel cum a fost modificată. Procedura de reclamație se aplică bunurilor achiziționate prin intermediul magazinului online al vânzătorului, care au fost revendicate în mod corespunzător de către cumpărător. 
 
1.60.Cumpărătorul este obligat să se familiarizeze cu aceste reguli de reclamație în cadrul acestor termeni și condiții înainte de a comanda bunurile. Prin încheierea contractului de cumpărare, cumpărătorul își exprimă consimțământul necondiționat la aceste reguli de reclamație.
 
1.61.Bunurile pot fi reclamate personal la sediul vânzătorului, unde se va scrie un protocol de reclamație cu privire la bunuri sau prin trimiterea unei reclamații scrise împreună cu bunurile revendicate prin intermediul transportatorului la sediul vânzătorului, unde formularul și instrucțiunile de completare sunt enumerate pe site-ul vânzătorului pentru a se plânge ", fără întârzieri nejustificate de la descoperirea defectelor bunurilor, pentru bunurile de consum în cel mult 24 de luni de la data primirii bunurilor.
 
1.62.Pentru a accelera reclamația, este potrivit ca cumpărătorul împreună cu bunurile revendicate să furnizeze vânzătorului un document care să dovedească achiziționarea bunurilor (document fiscal - factură). Cumpărătorul este obligat să predea marfa la reclamație curată, în conformitate cu reglementările igienice și cu toate componentele și accesoriile care permit verificarea defectului revendicat.
 
1.63.Cumpărătorul este obligat să informeze vânzătorul ce drept (modalitatea de soluționare a reclamației) a ales atunci când a notificat defectul sau fără întârziere nejustificată după notificarea defectului. O schimbare de alegere fără consimțământul vânzătorului este posibilă numai în cazul în care cumpărătorul a solicitat corectarea unui defect care se dovedește a fi ireparabil. Dacă cumpărătorul nu își alege dreptul la timp dintr-o încălcare materială a contractului, are drepturile ca și în cazul unei încălcări minore a contractului.
 
1.64.În cazul cumpărătorului - consumator , vânzătorul este obligat să decidă imediat reclamația, cel târziu în trei (3) zile lucrătoare, și să soluționeze reclamația în termen de cel mult 30 de zile. Dacă cumpărătorul nu este un consumator, reclamația va fi soluționată cât mai curând posibil.
 
1.65. Perioada de soluționare a reclamației este suspendată dacă vânzătorul nu a primit toate documentele necesare soluționării reclamației (piese, accesorii, bunuri, alte documente etc.).). Vânzătorul este obligat să solicite de la cumpărător documente suplimentare cât mai curând posibil. Termenul este suspendat de la această dată până la livrarea documentelor solicitate de către cumpărător.
 
1.66.Costurile asociate transportului mărfurilor la sediul vânzătorului și înapoi sunt plătite de vânzător numai dacă reclamația este justificată, adică. nu va fi de ex. pentru daune mecanice, împreună cu cererea pentru bunuri, trimiteți vânzătorului o cerere de rambursare a costurilor necesare asociate transportului bunurilor reclamate și documentați suma costurilor (de ex. document). Costurile asociate transportului vor fi rambursate de vânzător cumpărătorului numai într-o sumă rezonabilă corespunzătoare naturii mărfurilor și modului de transport standard.
 
1.67.Vânzătorul nu este răspunzător pentru daunele cauzate de bunurile vândute în caz de utilizare necorespunzătoare. Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru daunele cauzate de utilizarea bunurilor, chiar împreună cu alte bunuri.
 
1.68.Reprezentarea materialelor și a nuanțelor de culoare pentru bunurile oferite pe site-ul vânzătorului este doar orientativă, chiar și în ceea ce privește posibilitatea instalării monitorului computerului cumpărătorului. Monitorul computerului cumpărătorului poate distorsiona materialele afișate și nuanțele de culoare ale produselor. În cazul în care cumpărătorul nu este sigur de materialul sau culoarea mărfurilor, el trebuie să contacteze vânzătorul în interesul său și să se asigure în mod independent la sediul vânzătorului că exemplarul publicat pe site-ul web al vânzătorului este în conformitate cu cerințele sale specifice pentru material și nuanta culorii. Acest fapt poate fi luat în considerare la soluționarea reclamației cumpărătorului.


ALTE DREPTURI ȘI OBLIGAȚIILE PĂRȚILOR CONTRACTANTE


Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor prin plata întregului preț de achiziție al bunurilor.
 
1.70.Cumpărătorul recunoaște că software-ul și alte componente care alcătuiesc interfața web a magazinului (inclusiv fotografii ale bunurilor oferite) sunt protejate prin drepturi de autor. Cumpărătorul se angajează să nu efectueze nicio activitate care ar putea permite acestuia sau terților să interfereze sau să utilizeze software-ul sau alte componente care alcătuiesc interfața web a magazinului.
 
1.71.Cumpărătorul nu are dreptul să utilizeze mecanisme, software sau alte proceduri atunci când folosește interfața web a magazinului, care ar putea avea un efect negativ asupra funcționării interfeței web a magazinului. Interfața web a magazinului poate fi utilizată numai în măsura în care nu este în detrimentul drepturilor altor clienți ai vânzătorului și care este în conformitate cu scopul său.
 
1.72.În raport cu cumpărătorul, vânzătorul nu este obligat de niciun cod de conduită în sensul prevederilor § 1826 alin. 1 scrisoare e) din Legea nr. 89/2012 Coll., Cod civil, cu modificările ulterioare.
 
1.73.Cumpărătorul recunoaște că vânzătorul nu este responsabil pentru erorile cauzate de intervențiile terților pe site sau ca urmare a utilizării site-ului web contrar scopului lor.
 
1.74.Gestionarea reclamațiilor, reclamațiilor și exercitarea drepturilor care rezultă din executarea defectuoasă este posibilă, de asemenea, prin adresa electronică: informace@gold-centrum.cz sau la tel. număr: 732/622/155 . Vânzătorul va trimite la adresa electronică a cumpărătorului informații despre soluționarea reclamațiilor, reclamațiilor și drepturilor care rezultă din executarea defectuoasă sau îl va informa telefonic la numărul de telefon al cumpărătorului specificat în comanda de bunuri.
 
1.75.Vânzătorul are dreptul să vândă bunuri pe baza unei licențe comerciale. Licențierea comercială este efectuată în cadrul competenței sale de către biroul de licențe comerciale relevant. Oficiul pentru protecția datelor cu caracter personal supraveghează domeniul protecției datelor cu caracter personal. Într-o măsură limitată, Autoritatea cehă de inspecție comercială supraveghează, de asemenea, respectarea Legii nr. 634/1992 Coll., privind protecția consumatorilor.
 
1.76.Cumpărătorul își asumă prin prezenta riscul unei schimbări de circumstanțe în sensul prevederilor § 1735 alin. 2 din Legea nr. 89/2012 Coll., Codul civil, cu modificările ulterioare.
 
1.77.Toate informațiile despre bunurile plasate pe site-ul vânzătorului au caracter informativ și nu pot fi deduse consecințe juridice din acestea.


 

PROTEJAREA DATELOR PERSONALE ȘI TRIMITEREA MESAJELOR COMERCIALE


1.78.Protejarea datelor personale ale cumpărătorului este asigurată în conformitate cu ordinea legală a Republicii Cehe și în special cu Legea nr. 101/2000 Coll., Cu privire la protecția datelor cu caracter personal, cu modificările ulterioare.
 
1.79.Prin încheierea contractului de cumpărare, cumpărătorul este de acord cu prelucrarea următoarelor date cu caracter personal: numele și prenumele, adresa rezidențială, numărul de identificare, numărul de identificare fiscală, adresa de e-mail și numărul de telefon (denumite în continuare în mod colectiv „date cu caracter personal”) , până la informarea vânzătorului în scris că nu este de acord cu prelucrarea datelor sale personale.
 
1.80.Cumpărătorul confirmă faptul că datele cu caracter personal furnizate de acesta sunt corecte și corecte și că a fost informat că aceasta este o furnizare voluntară de date cu caracter personal. Consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal nu este o condiție care ar face în sine imposibilă încheierea unui contract de cumpărare.
 
1.81.Cumpărătorul are dreptul de a accesa datele sale personale, dreptul de a le corecta, inclusiv alte drepturi legale asupra acestor date. Datele personale pot fi eliminate din baza de date pe baza unei cereri scrise din partea cumpărătorului. Datele personale sunt pe deplin protejate împotriva utilizării necorespunzătoare. Vânzătorul nu transmite datele cu caracter personal niciunei alte persoane fizice sau juridice, cu excepția transportatorilor externi, cărora, cu toate acestea, datele personale ale cumpărătorului le sunt transmise numai în măsura minimă necesară pentru livrarea bunurilor.
 
1.82.Contractele individuale sunt arhivate de vânzător după încheierea lor, în formă electronică și sunt accesibile numai vânzătorului.
 
1.83.Prin cumpărare, cumpărătorul este de acord cu trimiterea unui mesaj comercial la adresa sa electronică,
până când îl anunță în scris pe vânzător că nu este interesat să trimită un mesaj comercial.
 


DISPOZIȚII FINALE

1.84.Acești termeni și condiții sunt valabili așa cum se menționează pe interfața web a vânzătorului în ziua încheierii contractului de cumpărare. După confirmarea acesteia, comanda cumpărătorului este arhivată ca un contract de cumpărare încheiat între cumpărător și vânzător în scopul îndeplinirii sale și a înregistrărilor ulterioare, iar starea sa este accesibilă cumpărătorului.
 
1.85.Acești termeni și condiții permit cumpărătorului să le arhiveze și să le reproducă. În momentul încheierii contractului de cumpărare, cumpărătorul acceptă toate prevederile termenilor și condițiilor ca fiind valabile în ziua trimiterii comenzii, inclusiv prețul bunurilor comandate menționate în confirmarea comenzii, cu excepția cazului în care se demonstrează în mod contrar într-un caz specific .
 
1.86.În cazul în care partea contractantă la contractul de cumpărare este o persoană fizică sau juridică cu domiciliul în afara teritoriului Republicii Cehe (element internațional), părțile contractante convin că relația contractuală este guvernată de legislația cehă. Acest lucru nu afectează drepturile cumpărătorului-consumator de la reglementările legale în general obligatorii.
 
1.87.Dacă o prevedere a acestor Termeni și condiții este sau devine invalidă sau ineficientă, prevederea invalidă va fi înlocuită de o prevedere a cărei semnificație este cât mai apropiată de prevederea invalidă. Nulitatea sau ineficiența uneia dintre dispoziții nu afectează valabilitatea celorlalte dispoziții. Modificările și completările la contractul de cumpărare sau condițiile comerciale necesită un formular scris.
 
1.88.Anexa la acești termeni și condiții este un exemplu de formular pentru retragerea din contractul de cumpărare de către cumpărător - consumator.
 
1.89.Date de contact ale vânzătorului:

- adresa comercială: Hornická 1743, Roudnice nad Labem, 41301
- adresa de e-mail: i nformace@gold-centrum.cz ,
- telefon: 732/622/155

1.90.Aceste condiții intră în vigoare la 1.10.2020

Gold-centrum
Hornická 1743
41301 Roudnice nad Labem
Česká Republika
Numărul de identificare: 01232924
Čeština
cz
Croatian
hr
English
en
German
de
Italian
it
Romanian
ro
Slovak
sk